واقعا که بی وجداناااااااا......

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

امروز بچه همسایمونو دزدیدن......................

کصافطااااااااااااااااااای بی وجدان در ازای ازادیش ی صندوف گوجه خواستن

.

.

.

خانوادهه دارن با نبود بچشون کنار میان



نظرات شما عزیزان:

پانیذ
ساعت10:26---30 آذر 1393


من نمیدونم آخه این چ مملکتیه ن ت بگو
پاسخ:درس میشه عجیجم فقط یکمی صبر باید کرد کم کم درس میشه ولی هرچی باشه من عاشق کشورمم با هیچی عوضش نیکنم عمرااااااااااااا


پانیذ
ساعت18:04---29 آذر 1393
خخخخخخ از اون موقع گوجه گرون شده

میگم مامان چرا گوجه سرخ ننکردی میگه گوجه گرونه چی میگی ت!!! خخخ منم عشق گوجه
پاسخ:اخ اخ اخ دلم هوای گوچه و پنیر اونم با بربری کردهههههههههه واییییی لبو لوچم اب افتاد خخخخخ این گرونتین غذای روزه هااااااا خخخخ


پانیذ
ساعت19:11---26 آذر 1393
ن بابا ن در اون حد داداش کیوان
پاسخ:ابجی گل من دقت کن تو این دوره زمونه گوجه یعنی ثروت ،الماس ،با ارزش ترین غذای ممکن خخخخ یه صندوق گوجه = یک صندوق الماس خخخ خو این پولداری نیست؟؟؟؟؟


پانیذ
ساعت11:35---21 آذر 1393
آخه گناه بچه قرار بزارین من شخصا یه صندوق گوجه رو میدم
پاسخ:پانییییییییییییذ توام پول داریااااااا کلک خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ جمعه 14 آذر 1393 ساعـت 16:56 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |